Alimentația lunii februarie este un plan alimentar pentru slăbit, are aproximativ 1200 kcal/zi și conține:


🍏 15 variante de mic dejun;
🍏 15 opțiuni de prânz;
🍏 15 variante de cină;
🍏 30 de gustări;
🍏 45 de poze cu mesele principale.


Model alimentație pentru 3 zile

Ziua 1

Mic dejun – smoothie din: 100 ml lapte vegetal (cocos, migdale) + 2 linguri fulgi de ovîz + 1 pumn fructe de pîdure sau afine + 1 lingura scorțișoară + 1 măr + 1 linguriță stevie



Gustare 1 – 2 clementine

Prânz – 1 bucată piept pui cât palma la grătar cu salată de crudități (spanac, varză, țelină, 2 linguri boabe de porumb, 2 linguri boabe de năut, o linguriță de ulei de măsline, zeamă de lămâie)



Gustare 2 - 25 g alune

Cina – 3 ciuperci la grătar cu puțină brânăa sărată deasupra și usturoi



Ziua 2

Mic dejun – omletă cu ciuperci și 2 linguri de mozzarella + salată verde sau spanac


Gustare 1 - 2 kiwi

Prânz – 1 cartof dulce la cuptor + salată verde cu ridichi, castravete, broccoli, 1 lingură semințe de susan + 1 lingură ulei de măsline + 1 lingură zeamă de lămâie



Gustare 2 – 1 cracker wassa + 1 lingură unt de arahide

Cina – 1 bol supă cremă de linte



Ziua 3


Mic dejun – 2 felii de paine de secara cu guacamole peste care adaugam 2 ochiuri romanesti (ochiuri in apa, nu in ulei) + sare, piper



Gustare 1 – ½ mango sau un alt fruct la alegere

Prânz – Mușchi de vită la cuptor cu legume (ceapă, ardei, morcovi, broccoli) + 2 linguri orez basmati

Gustare 2 - 5 nuci

Cina – Somon cu broccoli si morcovi la cuptor