Toate antrenamentele sunt diferite. Acesta este modul în care le vei avea în contul tău de pe site-ul Slim ON, organizate după un plan. Vei avea parteneri de antrenament pentru că antrenamentele sunt filmate integral. 

Programul de tonifiere generală este disponibil sub formă de abonament pe diferite perioade de timp:

  • Acces 3 luni:  170 lei
  • Acces 12 luni: 260 lei 
  • 01

    Program de tonifiere

    Arată conținutul
    • Introducere și indicații
    • Seminar de biomecanică
    • Ziua 1 - antrenament de tonifiere total body (59 minute, 500 kcal)
    • Ziua 2 - antrenament pentru tonifierea abdomenului (22 minute, 140 kcal)
    • Ziua 3 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 500 kcal)
    • Ziua 4 - antrenament de tonifiere pentru lombari (15 minute, 130 kcal)
    • Ziua 5 - antrenament de tonifiere cu 1 000 repetări (54 minute, 460 kcal)
    • Ziua 6 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (60 de minute, 290 kcal)
    • Ziua 7 - pauză
    • Ziua 8 - antrenament de tonifiere upper body (56 minute, 430 kcal)
    • Ziua 9 - antrenament pe intervale (30 minute, 280 kcal)
    • Ziua 10 - atrenament de tonifiere lower body (51 minute, 440 kcal)
    • Ziua 11 - antrenament pentru tonifierea taliei (19 minute, 140 kcal)
    • Ziua 12 - antrenament de tonifiere pentru zona CORE (48 minute, 390 kcal)
    • Ziua 13 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (54 minute)
    • Ziua 14 - pauză
    • Ziua 15 - antrenament de tonifiere pentru brațe și talie (55 minute, 360 kcal)
    • Ziua 16 - antrenament pentru partea superioară a spatelui (23 minute, 170 kcal)
    • Ziua 17 - antrenament de tonifiere pentru abdomen (50 de minute, 250 kcal)
    • Ziua 18 - antrenament de tonifiere pentru piept (18 minute, 140 kcal)
    • Ziua 19 - antrenament de tonifiere cu 1 020 repetări (70 minute, 600 kcal)
    • Ziua 20 - detensionare musculară generală (45 minute, 80 kcal)
    • Ziua 20 - stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Ziua 21 - pauză
    • Ziua 22 - antrenament de tonifiere total body (72 minute, 600 kcal)
    • Ziua 23 - antrenament pentru partea superioară a spatelui (18 minute, 150 kcal)
    • Ziua 24 - antrenament pentru tonifierea abdomenului și fesierilor (49 minute, 240 kcal)
    • Ziua 25 - antrenament de tonifiere cu 1000 de repetări (73 minute, 610 kcal)
    • Ziua 26 - antrenament de tonifiere pentru piept (24 minute, 160 kcal)
    • Ziua 27 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (48 minute, 220 kcal)
    • Ziua 28 - pauză
    • Ziua 29 - antrenament de tonifiere total body (56 minute, 470 kcal)
    • Ziua 30 - antrenament de tonifiere pentru talie (33 minute, 150 kcal)
    • Ziua 31 - antrenament de tonifiere cu 1000 de repetări (72 minute, 600 kcal)
    • Ziua 32 - antrenament pentru abdomen (45 minute, 210 kcal)
    • Ziua 33 - antrenament pe intervale (63 minute, 550 kcal)
    • Ziua 34 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (61 minute, 300 kcal)
    • Ziua 35 - pauză
    • Ziua 36 - antrenament de tonifiere pentru brațe și talie (60 minute, 400 kcal)
    • Ziua 37 - antrenament intens pe intervale (27 minute, 270 kcal)
    • Ziua 38 - antrenament de tonifiere pentru CORE (58 minute, 420 kcal)
    • Ziua 39 - antrenament de tonifiere pentru lombari (15 minute, 130 kcal)
    • Ziua 40 - antrenament de tonifiere cu 1000 repetări 4 (75 minute, 630 kcal)
    • Ziua 41 - detensionare musculară cu foam roller (45 minute, 80 kcal)
    • Ziua 41 - stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Ziua 42 - pauză
    • Ziua 43 - antrenament pe intervale (71 minute, 600 kcal)
    • Ziua 44 - antrenament pentru tonifierea abdomenului: intervale + plank (27 minute, 150 kcal)
    • Ziua 45 - antrenament de tonifiere total body (40 minute)
    • Ziua 46 - antrenament pe intervale (32 minute, 300 kcal)
    • Ziua 47 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 490 kcal)
    • Ziua 48 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (44 minute, kcal)
    • Ziua 49 - pauză
    • Ziua 50 - antrenament de tonifiere total body (55 minute, 430 kcal)
    • Ziua 51 - antrenament de tonifiere pentru coapse (19 minute, 170 kcal)
    • Ziua 52 - amtrenament de tonifiere total body (52 minute, 400 kcal)
    • Ziua 53 - antrenament pentru tonifierea abdomenului și fesierilor (34 minute, 200 kcal)
    • Ziua 54 - antrenament de tonifiere cu 1000 repetări (70 minute, 600 kcal)
    • Ziua 55 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (67 minute, kcal)
    • Ziua 56 - pauză
    • Ziua 57 - antrenament pe intervale (57 minute, 500 kcal)
    • Ziua 58 - antrenament de tonifiere pentru brațe și umeri (25 minute, 150 kcal)
    • Ziua 59 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 490 kcal)
    • Ziua 60 - antrenament de tonifiere pentru abdomen și talie (44 minute, kcal)
    • Ziua 61 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 450 kcal)
    • Ziua 62 - antrenament de tonifiere pentru abdomen (28 minute, 150 kcal)
    • Ziua 63 - pauză
    • Ziua 64 - antrenament de tonifiere total body (59 minute, 520 kcal)
    • Ziua 65 - antrenament de tonifiere pentru umeri (16 minute, 180 kcal)
    • Ziua 66 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 490 kcal)
    • Ziua 67 - antrenament de tonifiere pentru abdomen și talie (44 minute, kcal)
    • Ziua 68 - antrenament de tonifiere total body (58 minute, 450 kcal)
    • Ziua 69 - antrenament pentru tonifierea abdomenului (28 minute, 150 kcal)
    • Ziua 70 - pauză
    • Ziua 71 - antrenament de tonifiere total body (59 minute, 520 kcal)
    • Ziua 72 - antrenament de tonifiere upper body (18 minute, 170 kcal)
    • Ziua 73 - antrenament de tonifiere pentru fesieri (64 minute)
    • Ziua 74 - antrenament de tonifiere pentru brațe și umeri (18 minute, 130 kcal)
    • Ziua 75 - antrenament pe intervale (38 minute, 320 kcal)
    • Ziua 76 - antrenament pe intervale (62 minute, 550 kcal)
    • Ziua 77 - pauză
    • Ziua 78 - antrenament de tonifiere pentru abdomen și fesieri (60 minute)
    • Ziua 79 - antrenament intens pe intervale pentru brațe și umeri (24 minute)
    • Ziua 80 - antrenament de tonifiere pe intervale (55 minute)
    • Ziua 81 - antrenament de tonifiere pentru abdomen (22 minute)
    • Ziua 82 - antrenament de tonifiere pentru partea superioară a spatelui (20 minute)
    • Ziua 83 - antrenament de tonifiere pentru abdomen (46 minute)
    • Ziua 84 - pauză
  • 02

    Antrenamente bonus

    Arată conținutul
    • Antrenament pentru corectarea atitudinii cifotice și lordotice (51 minute, 150 kcal)
    • Detensionare musculară generală cu Foam Roller (45 minute, 80 kcal)
    • Detensionare musculară și stretching pentru eliminarea durerilor de spate (30 minute, 60 kcal)
    • Detensionare musculară generală (18 minute, 30 kcal)
    • Stretching general (44 minute, 80 kcal)