• 01

    Introducere

    Arată conținutul
    • Activează mesajele zilnice în chat pentru un plus de motivație!
    • Descarcă ghidul de slăbit și chestionarul pentru personalizarea alimentației tale!
    • Seminar de biomecanică
  • 02

    Program de slăbit

    Arată conținutul
    • Ziua 1: Obiective (Pauză)
    • Antrenament ziua 2: cardio, abdomen și coapse (43 minute, 350 kcal)
    • Ziua 3 - pauză
    • Antrenament ziua 4: tonifiere total body (55 minute, 450 kcal)
    • Ziua 5 - pauză
    • Ziua 6 - pauză
    • Antrenament ziua 7: antrenament cardio + tonifiere total body (51 minute, 470 kcal)
    • Ziua 8 - pauză
    • Antrenament ziua 9: tonifiere total body și cardio (70 minute, 600 kcal)
    • Ziua 10 - pauză
    • Antrenament ziua 11: cardio, coapse și fesieri (65 minute, 500 kcal)
    • Ziua 12 - pauză
    • Antrenament ziua 13: total body și cardio (71 minute, 600 kcal)
    • Antrenament ziua 14: stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Antrenament ziua 15: total body și cardio (62 minute, 500 kcal)
    • Antrenament ziua 16: tonifiere abdomen (27 minute, 150 kcal)
    • Ziua 17 - pauză
    • Antrenament ziua 18: intervale tonifiere și cardio (61 minute, 550 kcal)
    • Antrenament ziua 19: tonifiere lombari (15 minute, 130 kcal)
    • Ziua 20 - pauză
    • Antrenament ziua 21: tonifiere total body și cardio (59 minute, 500 kcal)
    • Antrenament ziua 22: antrenament de tonifiere pe intervale + antrenament cardio (51 minute, 470 kcal)
    • Ziua 23 - pauză
    • Antrenament ziua 24: tonifiere și cardio pe intervale (71 minute, 600 kcal)
    • Antrenament ziua 25: tonifiere fesieri (65 minute, 310 kcal)
    • Ziua 26 - pauză
    • Antrenament ziua 27: HIIT - antrenament intens pe intervale (63 minute, 550 kcal)
    • Antrenament ziua 28: detensionare musculară generală (45 minute, 80 kcal)
    • Antrenament ziua 28: stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Ziua 29 - măsurători
    • Antrenament ziua 30 - tonifiere generală, 1000 repetări (74 minute, 610 kcal)
    • Antrenament ziua 31 - tonifiere abdomen (22 minute, 140 kcal)
    • Antrenament ziua 32 - antrenament total body (59 minute, 520 kcal)
    • Ziua 33 - pauză
    • Antrenament ziua 34 - antrenament pe intervale (63 minute, 530 kcal)
    • Antrenament ziua 35 - tonifiere talie (19 minute, 140 kcal)
    • Ziua 36 - pauză
    • Antrenament ziua 37 - tonifiere și cardio (54 minute, 430 kcal)
    • Antrenament ziua 38 - antrenament de tonifiere total body (50 minute, 420 kcal)
    • Antrenament ziua 39 - cardio și tonifiere abdomen (85 minute, 680 kcal)
    • Detensionare musculară ziua 40 - sesiune pentru eliminarea durerilor de spate (30 minute, 60 kcal)
    • Stretching ziua 40 (44 minute, 80 kcal)
    • Antrenament ziua 41 - tonifiere spate superior (23 minute, 170 kcal)
    • Antrenament ziua 42 - antrenament de tonifiere pentru talie și piept (50 minute, 310 kcal)
    • Ziua 43 - pauză
    • Antrenament ziua 44 - tonifiere fesieri și coapse (59 minute, 310 kcal)
    • Antrenament ziua 45 - detensionare musculară pentru fesieri și antagoniști (25 minute, 60 kcal)
    • Alternativă ziua 45 - stretching pentru fesieri și antagoniști (15 minute, 30 kcal)
    • Antrenament ziua 46 - tonifiere și cardio (64 minute, 550 kcal)
    • Antrenament ziua 47 - cardio pe intervale (35 minute, 290 kcal)
    • Antrenament ziua 48 - tonifiere fesieri și abdomen (34 minute, 200 kcal)
    • Antrenament ziua 49 - tonifiere total body (54 minute, 460 kcal)
    • Antrenament ziua 50 - detensionare musculară generală (45 minute, 80 kcal)
    • Alternativă ziua 50 - stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Antrenament ziua 51 - tonifiere total body (58 minute, 450 kcal)
    • Antrenament ziua 52 - intervale cardio și tonifiere (26 minute, 250 kcal)
    • Antrenament ziua 53 - antrenament (77 minute, 610 kcal)
    • Antrenament ziua 54 - tonifiere abdomen (36 minute, 170 kcal)
    • Antrenament ziua 55 - cardio și tonifiere fără greutăți (49 minute, 370 kcal)
    • Antrenament ziua 56 - intervale TABATA (30 minute, 270 kcal)
    • Antrenament ziua 57 - tonifiere brațe și umeri (25 minute, 150 kcal)
    • Ziua 58 - măsurători luna a doua
    • Antrenament ziua 59 - tonifiere și cardio total body (58 minute, 490 kcal)
    • Antrenament ziua 60 - cardio și tonifiere pe intervale (38 minute, 320 kcal)
    • Antrenament ziua 61 - 100% cardio (59 minute, 480 kcal)
    • Antrenament ziua 62 - tonifiere și cardio pe intervale TABATA (32 minute, 300 kcal)
    • Antrenament ziua 63 - tonifiere abdomen și talie (28 minute, 230 kcal)
    • Antrenament ziua 64 - antrenament de tonifiere pentru fesieri, abdomen, oblici și lombari (48 minute, 390 kcal)
    • Antrenament ziua 65 - tonifiere lombari (15 minute, 130 kcal)
    • Antrenament ziua 66 - tonifiere și cardio total body (56 minute, 480 kcal)
    • Antrenament ziua 67 - cardio și tonifiere pe intervale TABATA (27 minute, 270 kcal)
    • Antrenament ziua 68 - tonifiere abdomen (50 minute, 380 kcal)
    • Pauză activă ziua 69 - eliminarea durerilor de spate prin detensionare musculară (30 minute, 60 kcal)
    • Antrenament ziua 70 - tonifiere total body (59 minute, 500 kcal)
    • Antrenament ziua 71 - tonifiere și cardio pe intervale TABATA (28 minute, 270 kcal)
    • Antrenament ziua 72 - antrenament de tonifiere pentru piept (28 minute, 160 kcal)
    • Antrenament ziua 73 - antrenament de tonifiere pentru brațe și umeri pe intervale (40 minute, 320 kcal)
    • Antrenament ziua 74 - antrenament cardio + tonifiere partea superioară a trunchiului (24 minute, 150 kcal)
    • Antrenament ziua 75 - tonifiere fesieri (48 minute, 260 kcal)
    • Antrenament ziua 76 - tonifiere abdomen (45 minute, 210 kcal)
    • Antrenament ziua 77 - tonifiere total body cu 1 000 repetări (70 minute, 600 kcal)
    • Antrenament ziua 78 - antrenament cardio + tonifiere partea inferioară a trunchiului (20 minute, 150 kcal)
    • Antrenament ziua 79 - yoga (56 minute, 160 kcal)
    • Antrenament ziua 80 - tonifiere și cardio fără accesorii (47 minute, 360 kcal)
    • Antrenament ziua 81 - antrenament de tonifiere pentru umeri și piept (39 minute, 300 kcal)
    • Antrenament ziua 82 - antrenament de tonifiere pentru brațe și talie (60 minute, 400 kcal)
    • Antrenament ziua 83 - tonifiere partea superioară + cardio pe intervale (36 minute, 300 kcal)
    • Antrenament ziua 84 - antrenament de tonifiere (56 minute, 470 kcal)
    • Antrenament ziua 85 - antrenament tabata cardio (22 minute, 200 kcal)
    • Antrenament ziua 86 - antrenament cardio pe intervale (24 minute, 180 kcal)
    • Antrenament ziua 87 - tonifiere (49 minute, 380 kcal)
    • Detensionare musculară ziua 88 (45 minute, 80 kcal)
    • Alternativă ziua 88 - stretching general (44 minute, 80 kcal)
    • Antrenament ziua 89 - cardio + intervale abdomen (85 minute, 680 kcal)
    • Ziua 90 - măsurători final de program, început de stil de viață